.
Home » » Marul Cunoasterii

Marul Cunoasterii


In viata de zi cu zi am muscat si noi marul cunoasterii. Am descoperit si am aflat. Am invatat si am aplicat. Citim stiri, citim prezentari, vedem clipuri, filme, documentare, auzim radio, muzica in casti. Ne biciuim cu informatie. Ne expunem informatiei pentru a ne bombarda creierul cu noi si noi idei.

Traim intr-o lume in care marul cunoasterii ne-a adus bine si ne-a adus rau. Putem ajunge departe folosind informatiile pe care le-am dobandit dar ne opintim in loc datorita fricii pe care am acumulat-o. Cu multa cunoastere vine si frica, teama, un spectru mai larg de lucruri necunoscute.

Spuneti-i ignoranta, inocenta sau oricum altcumva dar copilaria ne era ingradita de zidul de necunoastere ce ne apara de rau, sau cel putin de constientizarea acestuia.

Avansam. Ne ajuta intr-adevar ?

Mergem inainte. Cel putin asa ne place sa credem. Stam in birouri si butonam cand am fost creati sa mergem, sa ne folosim corpul ca pe un instrument. Este pana la urma cel mai complex si eficient instrument pe care il vom folosi.

Mintea ne este incetosata. Ascultam atat de multe mesaje media incat nu mai putem sa il auzim pe cel de langa noi. Trimitem mesaje superficiale, de afaceri, de conduita si ne este atat de greu sa spunem un “imi este dor de tine” si “as vrea sa te am aici”. Ne este rusine sa spunem ca iubim si epatam pe cei din jur citand din ultima carte de brand management citita.

Cunoasterea aduce avantaje. Dar suprima puterea inocentei, a prospetimii. Comunicarea de masa ofera informatie. Dar fluxul de informatie este prea mare pentru a lasa loc comunicarii adevarate. Traim intr-un turn Babel. Nu mai intelegem ce ni se comunica. Nu mai auzim esenta. Totul se transforma in zgomot.
Share this article :

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu